måndag 7 april 2008

Dags för en ny blogg :)


Hej och välkomna till min nya blogg. Här tänkte jag mest lägga ut mina alster ;)
Jag är alltså en heltidsarbetande, gift 4-barnsmamma som nånstans mellan arbetet, barnen och sömnen sitter och pysslar. Just nu så syr jag mest barnkläder åt min yngsta son men ett och annat smycke blir det oxå ibland.

Mina symaskiner är: Huskystar C20, en alldeles utmärkt standard maskin med diverse finesser. Har dock inte hunnit prova dom alla än :) Sen har jag även en Pfaff CoverStyle, en overlock med några coversömmar. Denna maskin kom jag över billigt i januari men har inte riktigt hunnit prova den ordentligt än. Den ska dock enl återförsäljaren vara en bra maskin *S*

Jag syr mest till min son och till vänners barn. Tar även emot beställningar på min hemsida www.just4u.se
Jag använder mej mest av mönster från Ottobre Design, Stoff & Stil, Multisnitt som jag sedan justerar efter eget tycke :) Ibland är dom ju inte helt perfekta från början. Jag använder mej även av Meedom & Meedoms bok, deras grundmönster är helt perfekta att utgå ifrån.

Inga kommentarer: