fredag 17 april 2009

Tålamod

Fick en mail från Anna på Mjuka Tyger. Tydligen var det en hel del som klagat över att dom inte fått sina tyger än. Det tycker jag är lite trist. Lite väntetid får man väl räkna med ? Att Anna bara ville ta upp förhandsbokningar tycker jag är fantastiskt och jag förstår att hon inte kommer göra det fler gånger. Själv har jag inte fått mina tyger än men vet att dom kommer så snart hon hinner packa, fram tills dess får jag sy av mina andra tyger =) Dessutom så spelar det ingen roll när Annas tyger kommer, måste ju tvätta dom innan jag börjar klippa i dom så det tar ändå lite tid :)
Jag kommer iaf fortsätta beställa från Mjuka Tyger, har inte upplevt att kvalitén är dålig, tvärtom. Kanske har jag haft tur lr kanske har någon annan haft otur. Jag kan bara utgå från mina egna erfarenheter och då rekommenderar jag verkligen Anna.

2 kommentarer:

Roblin sa...

Jag håller till viss del med dig. Man får faktiskt förstå att hon har massor att göra och även haft problem med att få sina leveranser.

Det folk upprörs över är väl snarare att de som blivit lovade samfrakt har blivit snuvade på det och att de då får betalda dubbelt (eller kanske mer) porto på sina saker saker.
Det är såklart lite surt.

Själv har jag inte beställt från henne, men köpte ett par stuvar på syfestivalen och de är till belåtenhet :-)

Yasmine sa...

ok, lite trist måste jag säga om dom blivit lovade samfrakt men inte fått det. Då kan jag förstå att dom är upprörda, det hade jag oxå blivit :) men men jag hoppas alla blir nöjda i slutändan och att det löser sej på bästa sätt.