fredag 30 maj 2008

Jodå jag lever

Har bara inte fått så mkt sytt den senaste tiden. Har mest varit en massa jobbande. Igår och idag har jag dock klippt till lite byxor, shorts och korta bodysuits. Nu väntar jag på att jag ska få lite tid och sy ihop dom oxå =) Inte alltid det lättaste när man har två busiga söner hemma.
Väntar gör jag även på mina kanintyger .... tålamod är inget jag äger alltför mkt av dock o vill genast ha mina tyger *S* Jenny (NeaNobelle) skulle börja skicka i veckan och jag väntar och väntar men icke ... inga tyger idag heller. Har inte heller fått från Jenny (Åre) fast jag betalade för en vecka sedan. Å andra sidan så har hon säkert massor att göra kan jag tänka mej, jobb och dessa tyger på kvällen ... Nåväl dom kommer förhoppningsvis i nästa vecka *hoppas* Att jag hoppades på att få tygerna idag beror mest på att från och med nästa vecka så lär jag inte ha tid att sy i dom. Massa jobb och samt så måste jag börja sy på tjejernas brudtärneklänningar *suck* känner mej inte alls inspirerad men det kommer nog =) Life sucks ibland alltså ...

Inga kommentarer: