onsdag 15 oktober 2008

Jag erkänner!


Jag är fullkomligt tokig i tyg !!! Smög in på Malik Og Rosa's hemsida i måndags och vad hittar jag om inte dessa underbara tyger! Kunde ju bara inte låta bli att köpa dom, och fast att jag beställt från danmark så landade dom på mitt postkontor redan idag! *I'm in love* Nu ska jag bara klura lite på vad jag ska sy till lillbus. Tröjor och byxor förståss men nu behöver jag lite tid (som jag inte har just nu). Dom randiga är velour och bilarna är i interlocktrikå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilka härliga biltyger! Skoj med lite killigare tyger emellanåt. Och velour är ju beroendeframkallande ... Extra kul med supersnabb leverans dessutom.

[ LiEmEl ] sa...

heeeelt underbar atyger dom med bilarna blev en riktig favis,
vad är dett Malik Og Rosa's som du skriver om, vart kan man hitat dom?
underbart fina tyger =)

Yasmine sa...

Hej =)
Visst är tygerna härliga ? du hittar malika og Rosa på nätet
--> http://www.malika-rosa.dk/shop/frontpage.html <---