torsdag 2 oktober 2008

Tyger i mängder




I väntan på tid och inspiration så har jag handlat hem lite tyger :) Nått måste man ju få roa sig med och som det tygfreak jag är så kan jag inte låta bli att handla när jag hittar nått som jag tycker om. Först ut blev tyger från Malika Og Rosa, deras interlocktrikå är ju bara så ljuvlig, kommer jag absolut att beställa mer av längre fram. Nästa omgång kom från E-slöjd, lika härlig som alltid, dyr men ljuvlig, älskar den blårandiga, där blir det nog både mössa och tröja :) och dom understa tygerna är från Nea Nobelle. Finecord och velour :) Muddbyxor blir det förmodligen *S* Nu väntar jag bara på nya ugglor och elefanter ..... denna väntan *suck*

3 kommentarer:

Bustråden sa...

vilka härliga tyger,vad är det för material i stjärntygerna?

Yasmine sa...

stjärntygerna är fleece, jättehärlig är den

Anonym sa...

Åhh, så många härliga tyger du har fått i ditt förråd. Det är konstigt vad fort man kan bli en riktig tygmissbrukare ...just nu borde jag mest försöka införskaffa lite enfärgade tyger, och lite byxtyg kanske ....