torsdag 15 januari 2009

Min första applikation


Ja den kan bli bättre men jag är nöjd ändå, den blev nämligen bättre än vad jag vågade hoppas på *S* Byxorna är en förfrågan som jag fick av en kompis. Om dom passar eller ej vet jag inte, ska skicka iväg dom idag så får jag förhoppningsvis svar imorrn :) Svårt det där med att sy när man bara har en bunte siffror att gå på ... håller tummarna här. Helt nöjd med dom är jag väl inte direkt, gillar inte rundade hörn och kantband ... men övning ger färdighet så det är bara till att fortsätta öva.
Nu ska jag ut i köket och utfodra monsterna, har alla barnen hemma idag ... *puh*

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen oj, så mycket fint du har hunnit med (jag ligger efeter på bloggläsningsfronten igen nu när jobbet har dragit igång igen efter julen) De här bebisbyxorna var ju hur fina som helst. Gillar applikationen i ändan.