lördag 10 januari 2009

Long time no sew

Nu var det ett tag sedan jag både bloggade och sydde. Maskinerna har fått vila i nästan en månad, själv har jag jobbat, fixat inför julen, firat jul och sen jobbat ännu mer. Det har varit så mkt att göra på jobb att när jag kommit hem så har jag stupat i soffan och sen har jag legat där resten av kvällen.
Idag har det dock blivit lite ändring på saken :) Håller som bäst på med en beställning som jag tänkte avsluta imorrn, därefter måste jag ta tag i lillemans nya garderob. Han har börjat växa ur alla sina kläder så nu måste jag börja sno ihop lite nytt till honom. Minst två pyjamasar står på listan under "akuta åtaganden" dom han har nu är lite väl små men får duga i brist på annat :)
Återkommer med lite bilder senare. Håller på att lära känna Olga, Rutgers lillasyster. (Rutger = min stora stationära dator, Olga = en 15" laptop)

Inga kommentarer: