torsdag 17 juli 2008

Väntar ...

Mmm har väntat på mina elefanter hela veckan, dom skulle skickas i måndags så förhoppningsvis så får jag dom i denne veckan, har ju helgen ledig för en gångs skull.
Nu har jag bara 8 arbetspass kvar sen är det SEMESTER !!!! Gissa om jag ska sy? Ska även koppla av lite :) Några dagsutflykter ska det oxå bli. Tänkte åka till Köpenhamn med min stora tjej (min lilla tjej gillar inte affärer så hon stannar hemma *S*) Kommer ju givetvis att besöka en och annan tygaffär när jag är där *hehe* men annars ska vi mest strosa omkring o bara njuta av att vara lediga =). En tur till Skånes Djurpark ska vi oxå hinna med och om vädret tillåter, en tur till Tosselilla. Vi har ju bara 2 v gemensamt jag och gubben så det är mkt som ska hinnas med under den tiden. Förrådet måste bli klart så vi kan börja tömma garaget (som är knökfullt så bilen får stå ute).
Nu ska jag ta o städa undan lite här hemma sen är det snart dags att dra till jobb igen. Känns som om jag aldrig gick hem igår *haha*

1 kommentar:

Anonym sa...

Har elefanterna kommit ännu? Mina dök upp i lådan i tisdags.
Ha en skön semester, hoppas bara att vädret kan bli lite bätttre än idag i alal fall.