lördag 6 september 2008

Respons på Baby-setet

Har fått respons på babysetet jag sydde. Allt passade som det skulle *skönt* Mössa var lite stor och ändå sydde jag den i stl 36.
Funderade på att sy den i stl 38 ist för jag trodde att den skulle bli förliten. Tur att jag inte gjorde det *haha*
Fick mina misstankar bekräftade angående bodyn. Det var inte en liten stl 50 utan som typiskt för Ottobre lite större i sin modell.
Inget fel i det, men skönt att veta =) Hellre lite att växa i än förlitet.
Skulle ha sytt idag men hade en sån fruktansvärd huvudvärk att det blev inget.
Förhoppningsvis blir morgondagen bättre så jag kan rita lite mönster och annat smått och gott. Kanske t om hinna klippa lite delar :)
Hoppas kan man ju alltid göra *fniss* Nu ska jag ta o krypa ner under täcket, börjar få svårt att hålla ögonen öppna *gäspar stort*
Go'natt och sov gott.

Inga kommentarer: