söndag 28 september 2008

Sytorka ?


Nja inte riktigt men har haft födelsedag i veckan samt sjuka barn. Jobbade dessutom hela förra helgen och jobbar nästa helg oxå så det finns liksom inte så mkt tid till att sy. Idéerna finns men inte tiden. Har själv oxå legat nerbäddad i förkylning men snart ... snart kommer jag igen med förnyade krafter :) Väntar på lite tyg oxå men förhoppningsvis så kommer det i veckan. Jofotex i alla ära (älskar deras tyger) men leveranserna är låååååååååååångsamma *S* man får inte ha bråttom. Å andra sidan så sägs det ju att den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge.
Jag tycker dock att man väntar alltid förlänge *hehe*
Sådär ja, nu har gubben monterat ihop min cykel och tydligen så behöver jag inga reflexer på den ..... ibland blir jag bara såååå trött på honom. Tror jag ska gå ut och montera bort hans xtra styre på hans cykel, inget som är säkert när man har barn där bak .... *hehehe*

Inga kommentarer: