lördag 23 maj 2009

I brist på annat

Ja solen den kommer och går här nere i skåne. Men vad gör väl det när man hittar en yttepytte liten bit av det mest underbara tyg man sett på länge? Visst precis vad jag skulle göra när jag såg dessa tygbitar :) Nämligen en solhatt ! Testade modellen från det senast Ottobrenumret och den var helt ok tyckter jag. Sonen ställde motvilligt upp som modell *S*

Tyvärr så verkar dom inte ha nyckelpigstyget som metervara utan det fanns bara småklipp av det *typiskt* men man får vara glad för det lilla ;)

En klänning i Ikeas gröna flodhästar har det oxå blivit. En beställning från en arbetskamrat. Denna gång valde jag att sätta tryckknapp i ryggen istället för knytband. Modellen är x-smal då den tilltänkta bäraren inte är så rund som min 3 åring :) Hoppas det blir bra nu iaf.

Inga kommentarer: