söndag 17 maj 2009

Städar bland tygerna

Idag tog jag äntligen tag i städningen bland mina tyger. Har tyger överallt känns det som och många gånger bara småbitar. Nu är dom iaf utrensade så nu kan jag sätta igång att sy igen :) Kanske ska och plocka undan småbitarna oxå? Just nu ligger dom utspridda över sängen *hehe* Alla småbitarna duger iaf till babykläder så det kommer nog bli en del sådant framöver här för inte kan man väl kasta bort tyg heller. Nu är bara frågan vart ska man lägga allt ? Är nog dags att införa köpstopp i detta huset (hur nu det ska gå till) . Jag ska iaf göra ett försök ;)
Måste sy upp det jag har liggandes. Tur att barnen växer så man får sy nytt. Det var ju inte så längesedan jag sydde nytt till lillbus men nu verkar det vara dags igen, iaf för nya byxor. Får se vad jag hinner med i veckan. Är ju hemma med en nyopererad lillsnuffsa denne veckan.
NÄ dags att sätta fart tror jag, tiden går fort och snart har hela dan gått utan att jag har fått nått gjort.

Inga kommentarer: