torsdag 2 juli 2009

Det kom ett paket ...

Det kom ett paket på posten idag. Kunde dock inte hämta det förrän nu ikväll och vilken surprise ! Detta tyg är ju alldeles underbart, så mjukt och skönt och ja ... jag vet inte vad jag ska sy i det, lite babykläder kanske? Det blir det nog :) Kanske blir det en tröja till lillbus oxå, ska börjar skära till höstens garderob, han växer så det knakar och då är det ju inte så dumt om det redan ligger tillskuret så att det bara är till att sy :)
Annars har jag bara tagit det lugnt idag, njutit av värmen och umgåtts med en kompis och hennes dotter. Barnen njuter av solen och värmen i fulla drag, ligger och gosar i poolen (som inte är så stor) och har vattenkrig :) Nu ikväll blev det två par velourmuddisar (en beställning som hämtas imorrn). Gillar färgkombinationerna på byxan och mudden


Nu börjar snart Tour De France ... spännande i 3 v, tyvärr så missar jag upplösningen då jag jobbar den sista veckan, får väl hålla koll via datorn ;)

2 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Visst är tyget underbart!?!

Yasmine sa...

oh yes ! I'm in love :)