tisdag 7 juli 2009

Tvättelitvätt


Tvättmaskinen går för fullt, tyger tvättas, torkas, tvättas, torkas. Imorgon kan jag börja klippa i dom :) Känslan av ett alldeles nytt tyg är underbar, isynnerhet när tygerna är såhär härliga :) Mkt kul ska det bli åt lilleman som nu lagom till hösten behöver gå upp en storlek i sina kläder.



Lite enfärgat var jag ju oxå tvungen att ha *hehe* är ju som jag sagt tidigare tygoholic. Har dock infört köpstopp nu för ett tag i väntan på dom nya tygerna i höst. Måste verkligen sy undan lite här hemma så det blir plats. Som det är nu förvarar jag tyger överallt, vilket kanske inte alltid uppskattas av maken. Snart kommer ju piraterna, igelkottarna och dom andra roliga tygerna oxå ... Vad gör jag då här ? Kanske ska sätta igång med en gång istället :)

Inga kommentarer: