torsdag 25 juni 2009

Idag är det molnigt

Och vad passar då bättre än att sy ? Har ägnat mej åt barnen hela dagen och ikväll så bestämde dom sej för att följa med pappa till farmor och farfar så helt plötsligt var jag ensam hemma medan tjejerna tränade. Vad gör man då om inte syr ? ljuvligt var det iaf och moln blev det :) Visserligen har lilleman gott om t-shirts redan men molntygerna är ju så ljuvliga att självklart måste han ha några t-shirts i dom oxå. Kantade med brunt och ljusblått då han redan har shorts i dom färgerna, ska vara enkelt att matcha :)

Glad blev den lille sonen iaf och utropade förtjust "mina!" när han fick syn på dom :) Tror faktiskt att jag ska sy en till den store sonen oxå.

2 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Snygga!!! Massa fina kläder nedan också! :-)

Ett Tu Tre sa...

Oj, så mycket snyggt du har hunnit sy. Kaninseten i inlägget under är jättefina, och molnen, mmm. Jag har inte hunnit sätta saxen i mina ännu, men det kommer, det kommer ...