onsdag 3 juni 2009

Miniskötväska


Blev sugen på att göra nått nytt idag. Har länge funderat på en miniskötväska till vagnen (eftersom jag allt som oftast trycker ner plånbok/mobiltelefon/nycklar/busskort i samma ficka (i kuren) som jag redan har blöjor och våtservetter i :) Nu har jag samlat allt på ett ställe och den "dolda" fickan har plats för alla mina prylar =) sydde den i lite tunnare vaxduk så att den ska tåla väder och vind (vagnen står alltid utomhus på dagis). Kanske inte det snyggaste "tyget" men men det duger mej tills vidare iaf *S* hittar jag nått snyggare "tyg" så syr jag en ny. Vill man inte ha den hängades framför nätkassen är det lätt att hänga den bakom och då döljer den även fickan i kuren.

2 kommentarer:

Libe sa...

Jag tyckte att den var jätte ball :-D och väldigt praktiskt att sy den i vaxduk .

Yasmine sa...

tack :) jovisst duger den, jag är inte så kräsen ;)