onsdag 3 juni 2009

Inte sytt men väl pysslat



Ska på bröllop i helgen. Satt och funderade på vad jag skulle ha på mej och efter mycket letade i butiker så hittade jag en snygg klänning på Nelly.com. Ska bara ta och fixa till den lite. Men till ny klänning måste man ha ett matchande smycke. Har funderat lite fram och tillbaka och igår satte jag mej ner och gjorde mej ett nytt armband.
Armbandet går i samma färgskala som klänningen och jag är supernöjd. Kommer bli hur snyggt som helst tillsammans på lördag =)
Annars blir det inte mkt sytt här just nu. Storbus är sjuk och om ett par timmar ska vi till dr för lite inhalation och medicinering. Sen får vi se vad som händer. Nu ropar han från soffan att han vill mysa så det är bäst jag flyttar på mej =)

2 kommentarer:

Doris_Assar sa...

wow vad snyggt!!

Yasmine sa...

tackar :) är supernöjd själv