fredag 5 juni 2009

Så mycket tyg, så lite tid


Ja ungefär så kan man sammanfatta det hela. Har ju fått några extra dagar här i veckan då store sonen varit sjuk (lr är sjuk men nu på bättringsvägen). Tvättmaskinen jobbar på högvarv och huvudet är knökfullt av idéer. Skissar för glatta livet och nu ska jag ta och rita lite mönster. Tycker det är sååå trist att rita mönster och klippa ut, mkt roligare att sy och få se det färdigt *S* men men, för att komma till C måste man börja med A och B.
Vilken tur att jag snart ska ha semester :) Då kan jag kanske sy lite mera (hoppas kan man ju alltid göra), det är ju mkt som ska hinnas med dom där 4 lediga veckorna. Var sak har sin tid, ska ju hinna vila lite oxå och njuta av ledigheten.

4 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Åh vad mycket fint!!!!!!!

Errajka sa...

Oj, oj, oj! Jag ser var du har beställt... Såå mycket fint :) Jag skulle vilja ha liknande, t ex de kommande molnen :)

Yasmine sa...

hehe jo en del blev det, är man tygoholic så är man ;)

Ett Tu Tre sa...

Ja, att tygmissbruk skulle vara så farligt hade jag ingen aning om innan jag började sy, ochnu sitter jag fast i det dammiga träsket. Jättefina tyger (jag har ju några av färgerna här hemma hos mig). Nu gäller det att sy upp lite av dem innan molnen anländer - för såna måste jag bara ha, t.o.m. min man har sagt att han vill ha en t-tröja med moln.