tisdag 19 januari 2010

Lycka !

Kan ju inte bli annat än lycklig av allt detta !
Hämtade ut lite paket häromdagen ... Först ut var ett stort platt paket, mitt nya skärmatta har kommit ! Tjoho !!! Här ska det skäras till stooora byxor och tröjor ;) Dom två översta är mina gamla mattor. Den stora mattan har formatet A1 och jag köpte den på Artistica för 398 kr.

Tyger har jag tvättat i massor idag :) Härliga vågor, stjärnor och velourmoln från JNY Design
Ännu ett tygpaket kom, denna gången från Jofotex =) Lime/olivgröna nattåg, lite ränder och längst ner, mönstrad fleece
Från Mjuka Tyger kom dessa fordon för någon vecka sedan, nu är dom tvättade
och redo att användas :)


Härliga, underbara färger som man blir lycklig av :) Iaf så blir jag det. Nu
ska jag bara få lite ledig tid så att jag hinner klippa och sy något oxå :)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka härliga tyger! Jag blir så avundsjuk, men jag har på tok för många redan. =(

Yasmine sa...

man kan aldrig få för mycket tyger ... fast eg har jag oxå förmånga, måste sy upp lite och göra plats för dom nya

Ett Tu Tre sa...

Så många fantastiskt fina tyger!

LillaBarn sa...

Åååååå, tänk om man kunde köpa såna tyger här... Här finns inte ens enfärgad bomullsinterlock eller jersey. Man kan visserligen få tag i enfärgad i värsta skitkvaliteten, tunn och sladdrig men hur kul är det att sy i det?? Har beställt från Sverige, men först måste jag betala portot till en släkting i Sverige, sen portot till Australien. Portot hit är nästan dubbelt så dyrt som tygerna i sig självt så det blir ju ganska så dyrt..... Tror det bara är jag som syr barnkläder här! Härliga tyger du köpt iallafall, och ska bli kul att se vad det blir av dem!!

Zanna sa...

Hej hej. Jag tänkte höra om du räkar ha svart molnvelour kvar och vill sälja eller byta med mig? :)

Zanna sa...

Du har inte lite svart molnvelour kvar som du vill sälja eller byta?