måndag 11 augusti 2008

Klar med sista beställningen


Jepp blev klar igårkväll och idag har jag postat alla paketen. Nu ska jag sy lite till lillbus ist frågan är bara vad jag ska börja med ? *hihi* Har många idéer får se vad det blir av dom till slut. Är även lite sugen på att sy några haklappar (bara för att det är roligt). Jaja, lillbus sover och jag har 2 v kvar av min semester. Nästa vecka börjar skolorna igen.
Innan jag börjar med något annat så måste jag ta och beställa lite fler elefanter och tryckknappar ... börjar bli tomt på den fronten =)
Material: Eisertrikå från "ni-vet-vem"
Mönster: Stoff och Stil
Maskin: Huskystar C20
Roligt: Att färgkombon är så snygg
Tråkigt: All bandkantning, jag tror att jag avskyr kuvertringningar
Att tänka på: Att det faktiskt är mkt roligare med vanlig halsringning och att jag kanske ska testa bandkantningsfoten till maskinen ? *haha*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det tyget är såå fint! Bodysuiten blev helt underbar tycker jag.