torsdag 14 augusti 2008

Shoppat

Har beställt lite tyger från The Fabric Fairy ikväll. Har inte testat att handla därifrån tidigare men hoppas på att dom är snabba med sin leverans :) Lite roliga tyger var där ju trots allt. Tog en tur inom Hemtex idag och jösses vad snygga dukar dom fått in nu till hösten, måste bara köpa några. Ska ju iväg med tjejerna på lördag så då passar jag nog på lr om vi gör det imorrn ... får se vad vi orkar *S* Kanske kan jag få gubben till att köra mej till SoS imorrn om jag har tur men förmodligen inte (har inte körkort), annars får jag beställa via i-net helt enkelt. Funkar ju det oxå *hehe* men dom har ju mer i butiken än vad dom har på nätet ... och just den dragkedjan som jag vill ha säljer dom inte via nätet *surt*. Å andra sidan så är det ingen brådska med den.
Jaja, får väl se vad jag gör :)
Nu blir det iaf sängen för usch vad jag är trött idag. Hösten börjar göra sej påmind. Jag gillar iofs hösten men ibland kommer den lite hastigt och då hinner man inte förbereda sej ordentligt.

Inga kommentarer: