onsdag 6 augusti 2008

Köpenhamn


Idag blev det en tur till Köpenhamn. Hade ju tänkt gå in och kolla lite tyger oxå men till min stora besvikelse så har dom flyttat mina tygaffärer :( o jag orkade helt enkelt inte leta upp några nya *S* Behöver lite bättre förberedelser då *haha*
Nåja, dottern är nöjd hon shoppade loss hej vilt inne på New Yorker *S* massa fint och dessutom billigt *mamma nöjd* Vad mer kan man begära ?
Vi hann dessutom turista på riktigt :) Såg vaktavlösningen nere på slottet. Slog följe med vakterna från Kungens Nytorg och gick sedan parallellt med dom ner till slottet, där jag för övrigt aldrig har varit tidigare trots att jag bor i Malmö och har varit i Köpenhamn fler ggr än jag kan minnas. Kul var det iaf och bjuder på en bild som vi tog medan vi gick. Tyvärr är kvalitén inte så bra då jag bara hade mobilen med mej och inte den riktiga kameran.

Inga kommentarer: