söndag 17 augusti 2008

Pocketboksfodral


Var bara tvungen att göra ett nytt fodral, oftast har jag ett par böcker igång samtidigt. En på jobb och en hemma, måste ju ha fodral till båda. Att jag dessutom inte kunde hålla händerna borta från dom nya akryltextilierna är ju en annan historia *haha* Såg på nån blogg, kommer inte ihåg vart, att det inte var så dumt att sätta en snodd runt boken så det var jag tvungen att testa. Skitbra idé ju, vem som än kom på den :) Den lånar jag gärna fler gånger.
Material: Akrylduk från Hemtex, limegrön snedslå från en auktionssajt nära dej, knapp från Panduro
Mönster: Eget, snoddidéen lånad från annan syblogg
Roligt: Att det går så fort att sy
Tråkigt: Absolut ingenting
Att tänka på: Att inte snåla med invikningen som jag gjorde idag så utan snodd hade boken slagit upp hela tiden *S*

Inga kommentarer: