söndag 17 augusti 2008

Lunchväska till jobb



Har ju bara 1 v semester kvar sen är det dags att återvända till jobb. Tänkte att jag behövde en snygg väska att transportera lunchboxen i, en som är tillräckligt stor för att stoppa ner lite papper i (det händer att jag har det med mej hem).
En ficka fram så jag kan stoppa lunchlektyren där, två fickor invändigt, en till servetter och en till bestick (ifall man vill äta sin lunch utomhus).
Väskan är ju inte hälften så snygg som Gobli's väskor men den duger alldeles utmärkt till mej =) Lite komiskt är att Gobli precis gjort en liknande väska, det såg jag just när jag la in länken *hahaha* Jaja så kan det bli ibland, henne är ju snyggare än min å andra sidan ska jag bara transportera mat i den så tyget passar alldeles utmärkt =)
Material: Akrylbelagd textil från SoS, foder; Ikeas röda flodhästar
Mönster: Eget
Roligt: Att den blev så bra, blev precis som jag tänkt
Tråkigt: Ingenting
Att tänka på: hmm, inte nått som jag kan komma på direkt, kanske en flärp att knäppa över nästa gång ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker alltid att jag vill sy väskor, men sen blir det ändå inte av. Min tanke var precis som din att sy en inför jobbstart, men jag fick rota fram en gammal när det blev dags.
Gillar din modell med en liten ficka utan på, och fodret blir man ju bara så glad av.