tisdag 5 augusti 2008

Vissa dagar ska man inte sy .....


Nä vissa dagar ska man inte ge sej i kast med symaskinen. Idag var en sån dag, spelar ingen roll vad jag skulle göra för nog blev det fel iaf.
Har sprättat som en tok ! Men skam den som ger sej, jag blev klar till slut.
Mönstret är det samma som dom andra bodysuit's jag har sytt (dvs från SoS) men ist för mudd har jag kantat med trikåsnedslå ... en liten historia för sej själv ...
Nu har jag iaf sytt 1 av 2 till samme lille kille, än har han inte tittat ut så jag hoppas att han väntar nån vecka till så jag hinner bli klar med nr 2 oxå *S*

3 kommentarer:

Kånkarong sa...

Fin modell och mysigt tyg!

Yasmine sa...

Tack, Eisertrikå så den är ju underbart mjuk, kanske lite tjock men å andra sidan verkar ju hösten ha kommit redan ...

Anonym sa...

Åhh, slutresultatet verkar i alla fall vara toppen. Älskar ränder!